Ai decis sa iei o pauza temporara sau chiar definitiva de la jocurile de pacanele de pe Casa Pariurilor? Te-a nemultumit vreun aspect al interactiunii cu echipa acestui cazino online, de exemplu lipsa de raspuns pe chat, blocarea slotului in mijlocul rotirii si pierderea castigului sau intarzierea nejustificata a primei retrageri?
Exista numeroase motive pentru care jucatorii pot ajunge la decizia de a-si inchide contul de cazino. Pot fi implicate aspecte obiective ca dorinta de a renunta la hobby-ul preferat din ratiuni financiare sau chiar probleme mai serioase, cum ar fi stoparea riscului de dependenta.
Indiferent din ce categorie faci parte, astazi iti vom explica, punctual, ce poti face daca doresti sa-ti limitezi accesul la platforma Casa Pariurilor sau sa-ti stergi definitiv contul.
Apeleaza cu incredere la limitele de joc responsabil din setarile contului
Orice cazino online legal incorporat in Romania si licentiat de ONJN are obligatia de a-i sustine pe jucatori prin implementarea unor masuri menite sa incurajeze jocul responsabil si sa previna riscul de adictie.
Noi iti recomandam sa optezi pentru acest pas intermediar mai intai, inainte sa-ti stergi definitiv contul, intrucat, daca te razgandesti, este mai simplu sa revii asupra deciziei si sa ajustezi limitele.
Asigura-te ca esti logat in contul de jucator, da click pe pictograma profil, apoi navigheaza la sectiunea “setari” – “limite joc responsabil.” De aici, ti se vor prezenta mai multe optiuni pentru a-ti restrictiona timpul petrecut pe site, valoarea depunerilor sau accesul la contul de pe Casa Pariurilor:
- Limite la depuneri – poti seta limite zilnice, saptamanale si lunare, situate intre 25 si 1,000 de RON, asadar vei putea sa-ti controlezi mai bine bugetul, fara sa risti sa cheltui mai mult decat iti permiti
- Autoexcludere – poti opta sa te excluzi de la mai multe produse disponibile pe Casa Pariurilor, de exemplu Cazino, Sport sau ambele, pe o durata de o saptamana, o luna, 3 luni sau 6 luni. Odata setata limita dorita, nu vei putea reveni asupra deciziei pana nu expira durata stabilita initial. Asadar, daca ai bifat 6 luni, nu vei putea sa te razgandesti la 3 luni, de exemplu
Este important sa mentionam si faptul ca autoexcluderea este o masura ce tine strict de jucator si poate fi controlata doar de acesta. Cu alte cuvinte, si daca ii contactezi pe cei de la Casa Pariurilor, ei nu pot interveni sau modifica durata stabilita initial de tine.
Exista si o exceptie, insa – daca au trecut minim 6 luni de la auto-excludere, poti inainta o cerere catre departamentul de suport clienti, iar acesta poate da curs solicitarii tale si anula auto-excluderea. Inainte ca orice solicitare de auto-excludere sa fie procesata, jucatorului i se vor restitui soldurile ramase in balanta sau profiturile obtinute din pariurile plasate anterior.
De asemenea, o alta procedura standard a cazinourilor online, in vigoare si pe Casa Pariurilor este deconectarea automata dupa o anumita perioada de inactivitate. Mai mult, poti opta sa primesti si remindere atunci cand petreci prea mult timp in fereastra de joc pentru a te ajuta sa iei pauze mai usor (de exemplu la fiecare 60 de minute).
Un ultim indemn pentru tine este sa iei in considerare si ajutorul specializat. Viziteaza sectiunea ‘joc responsabil’ de pe Casa Pariurilor (scroll pana jos din pagina principala). Aici te asteapta cateva sfaturi utile pentru a mentine controlul si a identifica riscul de adictie si cum il poti preveni.
Iar, daca problema deja s-a instalat, Casa Pariurilor iti pune la dispozitie datele de contact ale catorva organizatii specializate in jocul responsabil, mai precis Gambling Therapy din Marea Britanie, Dependenti Anonimi, Jucatori Anonimi si Asociatia Joc Responsabil din Romania.
Pentru fiecare, vei gasi un numar de telefon, un site si o adresa de e-mail, asadar ii poti contacta pe mai multe canale de comunicare.
In plus, daca doresti informatii punctuale direct de la sursa despre cum functioneaza programul de joc responsabil Casa Pariurilor, poti utiliza numarul de telefon 031 9884 sau cere detalii la adresa [email protected].
Odata ce ai epuizat variantele enuntate mai sus, daca simti ca totusi nu sunt suficiente si doresti sa inchizi definitiv contul, uite ce ai de facut.
Procedura inchidere cont Casa Pariurilor
Pentru a demara procesul de stergere a contului pe Casa Pariurilor, trebuie sa inaintezi o cerere in scris la serviciul suport. Trimite un e-mail pe adresa [email protected] si include cat mai multe detalii relevante alaturi de cererea ta, pentru ca echipa sa te identifice mai usor (nume, prenume, CNP, ID de jucator etc.).
Motiveaza-ti foarte bine decizia – sfatul nostru este sa incluzi exact de ce doresti sa-ti inchizi contul, ce te-a nemultumit, daca ai sugestii de imbunatatire etc. Ti se va raspunde pe e-mail, iar echipa te va intreba din nou daca esti sigur de decizia ta si te va identifica in baza de date.
Tine minte ca, potrivit legislatiei din Romania, conturile de la cazino nu sunt niciodata 100% inchise. In schimb, in urma unei astfel de cereri, contul va fi suspendat pentru pana la 24 de luni, timp in care nu vei avea acces la produsele selectate, la istoricul tranzactiilor, bonusuri sau depuneri.
Este esential ca, inainte sa inaintezi cererea respectiva, sa te asiguri ca nu mai ai fonduri ramase in balanta bonus sau reala, pariuri in desfasurare, retrageri in procesare sau bonusuri in asteptare, altfel ea nu va fi procesata.
Conform GDPR, poti solicita expres si ca datele tale personale sa fie sterse si poti sa-ti retragi consimtamantul de marketing, asadar nu vei mai fi contactat nici cu e-mailuri promotionale.
Imi pot crea un cont nou pe Casa Pariurilor dupa ce l-am inchis pe cel vechi?
Din pacate, acest lucru nu este posibil, de aceea te incurajam sa cantaresti bine toate aspectele pozitive si negative inainte de a lua aceasta decizie. Conform legislatiei in vigoare stabilite de ONJN, ai voie sa inregistrezi un singur cont de joc per adresa IP/domiciliu.
Cu alte cuvinte, nu poti folosi aceleasi date personale (cele inscrise in buletin) pentru a crea un alt cont, si nu ai voie nici sa folosesti datele altcuiva sau metode de plata emise pe numele unei rude sau unui prieten. Toate aceste practici incalca termenii si conditiile cazinoului iar, daca le aplici, poti risca sa-ti fie suspendat accesul permanent.
In schimb, daca ai ales sa dezactivezi contul, poti inainta o cerere de reactivare contactand departamentul de suport prin live chat, telefon sau e-mail, folosind adresa mentionata de noi mai sus.
Reactivarea este posibila doar in anumite circumstante, asadar echipa va trebui mai intai sa analizeze cazul tau. In general, este posibila reactivarea contului doar daca anterior ai solicitat inchiderea permanenta iar, de atunci, au trecut minim 6 luni.